۴ پاسخ

دیگه هرچی روش نوشته همونه ، پیمانش بزرگتره

هر ۶۰ تا یک پیمانه اگه سی تا میدی از پیمانه شیر خشک قبلی استفاده کن دختر من هم از این میدم بخاطر دل درد و دیر به دیر دستشویی می‌رفت دکترش داد

این پیمانه اش بزرگتره فک کنم برای همون هر ۶۰ میل ۱ پیمانه اس

این شیرخشک برای چه کسانی استفاده میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو😍😍 مامان آقا کوچولو😍😍 ۷ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی