دخترا نی نی من آبان ب دنیا میاد لباس چیا بخرم

۸ پاسخ

برامنم اول های آبان آستین بلند و سرهمی گرفتم

بچه منم ابانیه هنوز هیچی نخریدم براش

پتو دورپیچ ضخیم
لباسای استین بلند بگیر
زیر دکمه رکابی برای زیر لباسش
کاپشن سرهمی برای بیرون
جوراب
کلاه برای بیرون و توخونش
البته اگه شهرتون سردسیر

برای خونه نخی بگیر معمولی یکی دوتا برای بیرون گرم بگیر کافیه و پتوی دور پیچ برای بیرون

از نوزادی تا عید لباس گرم بگیر بلوز و شلوار
سرهمی پشمی و زیر دکمه کلاه
کاپشن سرهمی بگیر

بچه منم آبانیه

باید مناسب فصل بارش بگیریم
مثلاً تا ۵..۶ ماهگیش باید لباس گرم بگیریم و لباسهای سایز ۳ و ۴ رشون رو برای تابستون میشن بهش بگیریم

مال منم خرداد. نمی دونم چی بخرم خوبه

سوال های مرتبط