برامنم اول های آبان آستین بلند و سرهمی گرفتم
بچه منم ابانیه هنوز هیچی نخریدم براش
پتو دورپیچ ضخیم
لباسای استین بلند بگیر
زیر دکمه رکابی برای زیر لباسش
کاپشن سرهمی برای بیرون
جوراب
کلاه برای بیرون و توخونش
البته اگه شهرتون سردسیر
برای خونه نخی بگیر معمولی یکی دوتا برای بیرون گرم بگیر کافیه و پتوی دور پیچ برای بیرون
از نوزادی تا عید لباس گرم بگیر بلوز و شلوار
سرهمی پشمی و زیر دکمه کلاه
کاپشن سرهمی بگیر
بچه منم آبانیه
باید مناسب فصل بارش بگیریم
مثلاً تا ۵..۶ ماهگیش باید لباس گرم بگیریم و لباسهای سایز ۳ و ۴ رشون رو برای تابستون میشن بهش بگیریم
مال منم خرداد. نمی دونم چی بخرم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.