۴ پاسخ

دخترمن صب زدوقتی زدخیلی گریه کردولی خداروشکرتاالان ک خوبه ایشالله شبم تب نکنه

نه عزیزم خیلی درد نداره فقط تب میکنه حواست باشه استامینوفن شو سر وقت بدی

اصلا سخت نیس منم خیلی استرس داشتم خداروشکر راحت بود

نمیخوامممممم بی‌شعور بازی دربیارم بترسونمت ولی واسه پسر من به شدت سنگین بود لامصب تبش پایین نمی‌اومد 🥺🥺🥺
ولی انشالله واسه نی نی شما آسون بگذره 🌹

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی