۴ پاسخ

متنفرم از گزارشگر خیلی چرتو پرت میگه
ایشالله یا برد یا مساوی کنیم

چقد خورد تو ذوقم گلشون مردود شد 🥲

اتفاقا من گزارششو دوست ندارم احمدی رو دوست دارم. ایشالا که ببریم

بنظرت میبریم یا مساوی بازم؟؟؟

سوال های مرتبط