نه بابا چه ضرری🎀
نه ولی دختر داری😁
من کشک چیپسی میخورم از این فله ها امیدوارم سالم باشه
عزیزم زیاده روی نکن چون کلیه هات شن ریزی میکنن
من همش از اینا میخورم مثمنی نوش جونت
میگن بهتره همه چیز پاستوریزه باشه. معمولا اینا پاستوریزه نیستن، البته خیلی خیلی نادره ولی خاله ی من یه بار پنیر از لبنیاتی خرید (غیرپاستوریزه) و تب مالت گرفت. واسه همین پزشکا میگن بهتره همه لبنیات پاستوریزه مصرف بشه
دلم خواست 😵💫🥺🤣
دلممم خااست
مشکلی ندارن اما سعی کن از لبنیاتی های شهر یا محلتون کشک محلی پیدا کن از فریزری ها اونا واقعا فوق اولادن بشدت خوشمزه و البته کاملا سالم
نه من برا رفع حالت تهوع خیلی خوردم اوایل بارداری
وای من عاشقشونم
نه ولی اینا همش آردِ خاصیتی نداره
من که سر بارداری اولم فقط از اینا میخوردم
فقط مراقب یبوست باش
بخور عشق کن
نه عزیزم ضرری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.