دخترا ای کشکا ضرر داره بخورم؟

تصویر
۱۵ پاسخ

نه بابا چه ضرری🎀

نه ولی دختر داری😁

من کشک چیپسی میخورم از این فله ها امیدوارم سالم باشه

عزیزم زیاده روی نکن چون کلیه هات شن ریزی میکنن

من همش از اینا میخورم مث‌منی نوش جونت

میگن بهتره همه چیز پاستوریزه باشه. معمولا اینا پاستوریزه نیستن، البته خیلی خیلی نادره ولی خاله ی من یه بار پنیر از لبنیاتی خرید (غیرپاستوریزه) و تب مالت گرفت. واسه همین پزشکا میگن بهتره همه لبنیات پاستوریزه مصرف بشه

دلم خواست 😵‍💫🥺🤣

دلممم خااست

مشکلی ندارن اما سعی کن از لبنیاتی های شهر یا محلتون کشک محلی پیدا کن از فریزری ها اونا واقعا فوق اولادن بشدت خوشمزه و البته کاملا سالم

نه من برا رفع حالت تهوع خیلی خوردم اوایل بارداری

وای من عاشقشونم

نه ولی اینا همش آردِ خاصیتی نداره

من که سر بارداری اولم فقط از اینا می‌خوردم
فقط مراقب یبوست باش

بخور عشق کن

نه عزیزم ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان کنجد✨ مامان کنجد✨ هفته پانزدهم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان علیهان بالام مامان علیهان بالام هفته هشتم بارداری