دخترا میتونم ساندویچ فلافل بخورم ضرر نداره

۸ پاسخ

مگ فقط نفخ کنی اذیت بشی وگرنه هیچ بدی نداره بخور نوش جونت

منم همینجوری

فلافل چون نخود داره هم نفخ میاره هم یبوست پیدا می‌کنی بعدش اذیت میشی

امروز خوردم من

عزیزم دوست ندارم ناراحت بشی ولی بنظر من نخور فلافل خیلی گرمه،من بارداری قبلیم لکه بینی داشتم دلم هوس فلافل کرد خوردم یکساعت بعدش خونریزیم شدید شد و یکی دور بعدش بچه سقط شد البته شایدم ربطی به فلافل نداشته ها حکمت خدا این بود که سقط بشه ولی خب گرمی مخصوصا تو هفته های اول ممنوعه

ممنون

بخور چیزی نیست که
سس کم استفاده کن

بخوور عزیزم نووش جوونت

سوال های مرتبط

مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته دهم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
باران باران قصد بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان علیهان بالام مامان علیهان بالام هفته نهم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته چهلم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری