دخترا زنجیل دم کنم بخورم خوبه؟یا ضرر داره

۱۱ پاسخ

نه نخور زنجبیل خوب نیست که☹️

بهداشت بمن گفت بخاطر حالت تهوع بخور که من اوایل بارداری خوردم ولی دم کردشو نخوردم مقدار خیلی کمشو ریختم تو چایی

برای چی میخوای؟حالت تهوع و اینا؟

دکتر ب من بخاطر سوزش زیاد معدم قرص زنجبیل داد

یا خدا گرمی جات ضرر دارن.

خیییییلی گرمه،میگن اگه بچه بدنیا نمیاد زنجبیل بخوری زایمان میکنی😬

نه اصلا نخور

نه براچی زنجبیل حالا؟

گرمیه نخوری

چون خیلی گرمه

سلام نه گلم نخوری خدای نکرده سقط نشه

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان تو دلی🤍🐣 مامان تو دلی🤍🐣 هفته هشتم بارداری
مامان حلما و هانا مامان حلما و هانا ۱ ماهگی
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد✨ مامان کنجد✨ هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری