چرا بچه ها سرما نخورده ولی سرفه خلتی داره

۴ پاسخ

برای رفلاکسشه

بخاطر رفلاکس
پزشک پسرم میگفت ممکنه بخاطر رفلاکس بچه حالت سرماخوردگی داشته باشه

رفلاکس نیست

سوال منم هست بچم از وقتی بدنیا اومده کلا همینه وضعش

سوال های مرتبط

مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی