۱۷ پاسخ

لعنت خدا برهمه اونایی ک باعث این شزایط شدن

من شنیدم ژلوفنو باز کنی بریزی رو دندون دردشو خوب میکنه ، خدا لعنت کنه باعث و بانیشو یه دندون پزشکی ادم نمیتونه بره🥲

اب نمک بزن میترونیدازول واموکسی سیلین بخور

نوافن تاثير نداره بايد مفناميك اسيد و اموكسي سيلين و مترونيدازول بخوري مرتب جنروز بخوري قطع ميشه

یه دونه ترامادول بخور فقط یکی
هیچی نمیشه فقط دردتو میندهزه خیلیییی خوب

دیکلوفناک خوبه سریع درد رو میشکنه

بابا عزیز من بی حس کننده ضرر داره

عزیزم هیچ کدوم اینا برا اون بنده کاری نمیکنه چون ب درد ب اعصابش رسیده بهترین کار کشیدن دندون هستش چون من همین بلا ها سرم اومده چی بکم برات مادر عزیز دلم درد گرفت از دردت

چی شد مگه اهواز نمیرفت

وای منم دو روز دندون عقل درد داره

برو با نمک و مسواک بشور بشور تمیز تا خون ازش در بیاد الان خوب خوب میشه

نزدیکترین مرکز بهداشت محلتون برو ..واست یه کاری میکنن

سیر خیلی خوبه حتما امتحان کن یه مقدار سیر رنده کن بذار رو دندونت

عزیزم بینه ندارین؟بری رایگان بکشی

اسپری بی حس کننده بزن

اگه ژلوفن داری سوراخ کن بریز تو دندونت سریع ارومش میکنه

اگر داری کلداکس بخور خیلی خوب جواب میده

سوال های مرتبط