۶ پاسخ

بی خیال بابا پوشک بخر بزار برینه تو پول😄😅

من نمیبندم چون خیلی زود نم میزنن مخصوصا وقتی بچه مصرف مایعاتش زیاد باشه
اما لاستیکی (شورت گره ای ) رو کامل پهن کن رو زمین بعد پوشک درازا رو بزار وسط از با و پایین یک مقدار اضافه میزنه تا بزن مثل مای بی بی که بالا و پایینش رو تا میزنیم بعد بزار زیر بچه و لایه زیر بچه رو بیاز جلو گره بزن و بعد لایه جلو رو بچه بچرخون پشت گره بزن

من واسش شورت آموزشی گرفتم با پوشک نواری برای توی خونه خیلی خوبه

دغدغه مامانا وقتی پوشک بسته ای ۱ تومنه 🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

ازاین شورت اموزشیا که برزنتیه نم نمیده بگیر داخلش پوشک درازا رو بزار

تو گوگل بزن میاد

سوال های مرتبط