میندازن تو کهنه بچه مثل دستمال کاغذیه ولی خمیر نمیشه کهنه کثیف نمیشه
من اون روزا اولی که تند تند پی پی میکرد یه بسته گرفتم تو پوشکش مینداختم یه ذره کثیف میشد برمیداشتم مینداختم دور😂
دیگه نخریدم
آره خیلی خوبه.من از زمان قدیم یادمه.اون زمان که همه کهنه استفاده میکردن یا پوشک بچه ها را هم با همون لاستیکی گره ای ها میبستن پوشکا هم دراز و گنده بود. خیلی ها هم نمیخریدن کهنه میبستن خواهرای منم بچه خواهرامو همه کهنه میکردن محافظ کهنه میگرفتن تا میزدن و درازی رو کهنه بچه که رو لاستیکی بود میزاشتن و بعد بچه را کهنه میکردن. شبیه دستمال کاغذی بود اما خیلی نرم تر. خیس هم بشه از پیپی و جیش پاره نمیشه. هم لطیفه رو کهنه که زبره از صابون و مواد شوینده نرمه بچه زخم نمیشه. بعد که باز میکردن بچه پیپی هم کرده باشه چارگوشش را میگرفتن و مینداختن. اونوقت کهنه ی زیرش دیگه پیپی ای نبود فقط جیش و اب پیپی بهش بود راحت میشستن کمتر رنگ میگرفت و راحت تر شسته میشد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.