خانما چرا همش بچم تمایل داره بچرخه ب پهلو؟؟

تصویر
۷ پاسخ

پسر منم همین طوره

چون میخواد قلت بزنه

رفلاکس داره؟ معمولا وقتی دل‌درد یا رفلاکس دارن حالت کمانی میگیرن

چون داره غلت زدن یاد میگیره

دختر من از الان اونجوریه

احتمالا خسته میشن اینطوری دیگه میخوابن

سلام دخترمنم همینجوریه

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۷ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی