خانما دست و پای بچم همش خیسه چرا

۳ پاسخ

ببرش وکتر ازمایش میگیرن مشخص میشه

تعریق نوزاد ممکنه یکی از علائم کم کاری تیروئید در نوزادان یا حتی از علائم کمبود ویتامین دی در نوزادان باشد

چندماهشه؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان سلن مامان سلن ۳ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی