چرا همش دست و پای دختر من سرده

۸ پاسخ

میگن فعلآ نمیتونن دمای لدنشون تنظیم کنن، البته منم پاهام همیشه سرده باید پاپوش بپوشم

دختر منم دنیا اومد دقیقا همینطوری بود هنوزم هست

دختر منم همین جوریه طبیعیه

دختر منم اینجوریه زود سردش میشه و هر وقت سردشه عطسه می‌کنه خودمم یکم اینجوریم به من رفته این اخلاقش

بچه منم اینجوریه

پس منم اینجوری البته من خودمم اینجوریم

دست و پای پسر منم سرده نمیدونم چرا

دقیقا پسر منم همینجور شده تازگیا

سوال های مرتبط

مامان فرشته نازم🎀🧸 مامان فرشته نازم🎀🧸 ۱۷ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی