۳ پاسخ

پسر منم اینطوری بود دکتر گفت ازالرژی و رفلاکسه 🙄نمیدونم والا

شاید عرق سرد میکنه مریضه
یکم استامیفنون بهش بده

جوراب و دستکش بپوشون

سوال های مرتبط

مامان ثنا خانوم🧚‍♀️ مامان ثنا خانوم🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی