چرا دست و پای بچم سرده؟؟😕
عرق داره ولی یخخخخ😕

۱۱ پاسخ

بچه ها معمولا خونرسانی دست و پاهاشون کمتره چون مغزشون دائم درحال پردازشِ و اندام های داخلی هم درحال تکامل بدن خونرسانیشو بیشتر تو اون محدوده انجام میده حدودا از ۶٫۷ ماهگی دستو پاهاشونم گرمتر میشه ،این قضیه در شرایط طبیعیه بدنِ، اگه بعد واکسن یا مریضی این اتفاق بی افته،یعنی دمای زیر بغل و پیشونی و شکم بالا باشه و دستو پا یخ یعنی تب بالا،باید مراقب بود، کاملا طبیعیه این اتفاق،سعی کن جوراب پاش بپوشی و بیشتر ماساژ بدی دستو پارو جای نگرانی نیست عزیزم

کمپرس اب گرم بزار

عزیزم رفلاکس پسرتون خوب شد

پسر منم همینه

دخترمنم همینه

پسر منم همینههههه

پسر منم همینه
بدنش گرم ، پاهاش یخ
باز طرفی بادی تنشه از طرفی جوراب پاشه

دختر منممم

پسرمنم همینطوره پاهاش یخ منک جوراب میپوشونمش

دختر منم همینه زدم گوگل گفت طبیعیع

مثل دختر من

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان فرشته نازم🎀🧸 مامان فرشته نازم🎀🧸 ۱۷ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی