میگم ینی میشه زایمان سوم بچه زودتر دنیا بیاد
طبیعی

۳ پاسخ

منم بارداری سومم دو هفته است دهانه رحمم ۲ سانت بازه و حسابی درد دارم اما خبری از اومدن خانوم خانوما نیست

من نزاییدم که چرا زده صفر روزگی😂😂😂😂😂😂

نه عزیزم 😢برا منم که فعلا خبری نشده

سوال های مرتبط