کجاست
ظرف فروشی هاش
واقعا با اون چیزی که تو ذهنم بود خیلی فرق داشت
۰۰۰۰۰۰۰
یه پژو هم دیدم سریع عکس گرفتم
تالار عروسی
سرویس خواب هاش
ساختمون هاش
رفتم بیرون عکس از خیابون هاش و ساختمان ها میگیرم بعد میزارم فعلا این عکس ها تو گوشیم موجود بودن
.........
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
پاساژ هاش
چقدر عالی ازاد بشه ایشالله ایرانم آزاد بشه کشورهای پارسی زبان حقشون این نیست 💔
مرسی بابت عکسات
چقدر جالب
تونستی از زندگی اونجا برامون بنویس
هراته؟؟؟ من شنیدم هرات خیلی قشنگه!
لعنت به طالبان که مثل ج.ا کشورتون رو نابود کردن😔
سلام عزیزم من خابم برد بعد تایپیکت
الان دیدم پیامتو
وایییی ک اصلا فک نمیکردم اینجوری باشه
خیلی آباد و قشنگ تره نسبت ب ذهنیت من
موفق باشی و انشالا ب زودی خانوادت هم بیان پیشت
بعدا هم تونستی بیشتر بزار
میشه بیشتر عکس بزاری از خیابوناش من فک میکردم عین هندو دهلی میمونه کثیفو فقیرانه ولی خیلی لوکسه
من تصورم ازافغانستان مثل کشورهند هست وپاکستان
تصورم از کشورتون ی چیز دیگه ای بود
چرا رفتید ؟
بخاطر جنگ ؟
مرسی از عکسهای زیبایی که فرستادی
میشه یکم بیشتر در مورد قانوناش بگی .مثلا ما بخوام بیاییم تفریح کاری ندارن بهمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.