۶ پاسخ

من دیشب کوتاه پسرونه خودم براش کوتاه کردم

برای چیزی که دوباره قراره رشد کنه و بلند بشه چرا گریه...

من موهای خودم رو که تا باسنم بود کوتاه کردم فرداش پشیمون شدم ب خودم قول دادم دیگ کوتاه نکنم

وای من اولین بار که دخترم رو بردم موهاش رو کوتاه کنم گریه میکرد آرایشگره هم هول شد موهاش رو خراب کرد مجبور شدیم کوتاه کوتاه کنیم پسرونه من تا یک ماه با مامانم که قهر بودم چون اون گفت ببریم از همه بدتر هر جا میرفتیم میگفتم پسره دلتنگی برای موهاش دیگه یادم رفت
ولی غصه نخور عزیزم آنقدر زود بلند میشه یادت میره

نه بابا گریه چرا الان بلند شده باز

نه بابا دوباره بلند میشه

سوال های مرتبط