۵ پاسخ

میدونی این حرفم خیلی ثابت شده بخودم.
من هروق پسرمو میبرم جایی و شیرین کاری میکنه همه خوششون میاد.
خب چیز عادیه.
ولی وقتی میایم خونه. و موقع خواب میشه این انقدددددددددد گریه میکنه ک نگو
هی تو خواب بیدار میشه و گریه.
بعد زنگ میزنم ب طفلی مامان(نصف شب) 🤦‍♀️
ک مامان باشو نظر بچه رو بگیر،
حالا مامانم با زاج نظرشو میگیره، همسایمون با تخم مرغ.
بعد بخدا باورت نمیشه بچم ارومه اروم میشه و میخابه تاصب
همین دیشب بردمش هیئت و اومدیم خونه اینطور شد، زنگ زدم تا1,30شب ب مامانم.
و هاکان ارومه اروم شده

وای منم روانی شدم تاپیکم بخونی میبینی

انگار این سن اینجوریه پسر من خیلی اروم بود از وقتی ۶ ماهش شد کلااااا عوض شد همش لج میگیره بازی میخواد بغل میخواد کلا انگار یه بچه دیگه شده

شاید گرسنه شده
یا شکمش راحت کار نمیکنه

حتما میخواد دندون دراره

سوال های مرتبط