۵ پاسخ

اره من دادم جنین بود و قلب

برامن واژینال انجام داد

اگه لاغر باشی اره اما تو این هفته واژینال بهترین گزینه اس

اره عزیزم جنین دیده میشه ولی ممکنه هنوز قلبش تشکیل نشده باشه، بستگی داره و برای همه یکسان نیست.
من 6 هفته و 1 روزم بود رفتم سونو و حتی صدای قلبشم شنیدم

آره من رفتم سونو شکمی بود گفت پنج هفته و شش روزته و همه چی هم مشخص بود

سوال های مرتبط

مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زینب مامان زینب هفته سی‌ام بارداری