۹ پاسخ

روکر موز درست کن....

دسر عربی

دوتاموز ی لیوان شیر دااااغ ی بسته پودر ژله موزی و بیسکوییت بریز تو غذا ساز بعد بذار ی دوسه ساعت یخچال تاببنده

اگر پتی بور داری میتونی باهاش روکر موز یا تیرامیسو درست کنی
یا دسر عربی

هوش مصنوعی بزن🫠

ژله موزی بگیر کف قالب موز بچین بعد ژله بزار یخچال ببنده بعدم بیسکوییت پتی پور بچین روش

دسرکارامل باهاش درست کن عاشقش میشی

کیک یخچالی

بکوب بعد با شیر یا شیر کاکائو بزار رو شعله ،حالت فرنی خوشمزه میشه
یا توی ظرف بچین و لایه لایه موز یا توت فرنگی و ژله بزن

سوال های مرتبط