۲ پاسخ

کره ۱۰۰گرم بذار روی حرارت باز شه پنج قاشق ارد رو بریز روش هم بزن تا خمیری شه یکم بوی خامیش بره بعد یه لیوان پر شیر وپنج تا قاشق شکر بریز روش و یه کوچولو وانیل هم بزن تا مثه فرنی یه دست شه
یه لایه بیسکوییت بچین توی ظرف از این مواد وقتی داغه بریز روش بعد یه لایه دیگه بیسکوییت بعد بقیه موادت روش یه لایه بیسکوییت
بعدش پودر کاکائو و شیر و نشاسته ذرت و شکر رو قاطی کن یکدست ک شد بذار روی حرارت هم بزن تا مثه فرنی شه بعد از رو حرارت بردار یه تیکه کره بنداز توش هم بزن تا باز شه بریز روی اون مواد قبلیت ک توی ظرفه

شیر و نشاسته و شکر پودر هل زعفرون و گلاب قاطی کن بزار حرارت یکم که غلیظ شد خاموشش کن بزار یخچال ی ساعتی بعد بخور عالی میشه انگار بستنی

سوال های مرتبط