اول برو داروخونه یه آبرسان برای پوستت و شامپو اویدرم برای شوره سر بگیر بعدم موهاتو. پروتئین کن یا کوتاه کن.بعدشم خودت یا آرایشگاه رنگ ریشه بزار.باشگاهم ثبت نام کن.هم روحیت خوب میشه هم ظاهرت.از خودتم راضی میشی
ناخن رو منم دوست ندارم با بچه داری وقت و حوصله میخواد.
عیبی نداره گلم هممون همینیم مگر اینکه کمک داشته باشی.منم کمک ندارم گاهی یادم میره کی خودمو تو آیینه دیدم
ببین هر روز برو حمام و خوش بو کننده بزن
لباس خونگی خوب بپوش و تمیز
موهاتو کمی کوتاه کن و یه رنگ ساده کافیه
پوستت هم کمی محصولات پوستی و ماسک بخر بزن
همین حد با بچه داری به نظرم کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.