فرزندپروری زایمان پوشک رفلاکس نوزاد آنومالی

تصویر
۷ پاسخ

پسر من هنوز عوق میزنه🤕😭😭

پسر منم عوق میزنه

کاملا غیر طبیعبه
ببر دکتر

نه
رفلاکس نداره یا مشکل بلع؟

رفلاکس نداره ؟ تو این سن دیگه نباید عوق بزنن

نه
مگر اینکه لقمه اش بزرگ باشه


تاکی میکس میدادی بهش

شاید چیزی توگلوش گیرکرده .ببرش پیش تل گیر‌
تمنا وماهلینم اینطوری میکردن بردمشون ازگلوی تمنا۴تادراورد .ازماهلین ۵تا

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند🤲❤️ مامان هدیه خداوند🤲❤️ ۲ سالگی