۶ پاسخ

شما خیلی با شخصیت هستید آفرین بهتون

آره منم مریض باشم میگم

نه چرا بد باشه عزیزم شعور شما رو میرسونه .ماسک هم میزدید که دیگه خیالت راحت باشه بقیه هم مبتلا نشن.

ناراحتی نداره باید خوشحالم باشن که با شعوری نمیخوای بقیه مریضشن

بهترین کار و می‌کنی

اره بگو

سوال های مرتبط