۹ پاسخ

معلومه که حق با شماست عزیزم باهاشون جدی برخورد کن محل نده قفل در رو هم عوض کن هرموقع هم خونه بودی کلید رو از بزار پشت در داخل قفل باشه

چقدر بیشعور دیگه به مامانش رفته بچهه

معلوم نیس وقتی خونه نبودی چند دفه با همون کلید اومدن تو خونت

بعله ک حق با شماست

شاید چن باری درو باز کردن شما خونه نبودین بچه هم یاد گرفته کاری که پیش بچه انجام بدی سریع یاد میگیره به نظرم قطع رابطه کنی باهاشون راحت تری من اصلا با اینجور همسایه ها رفت آمده نمیکنم

وااای اینا دیگه چقد پرون معلومه حق با شماست عزیزم،خودتون یا همسرتون بگین یه برخورد جدی بکنه ینی چی کلید بندازی بیای تو خونه مردم، قفل تونو عوض کنه

چطور در باز شد 😐😐😐 به نظرم بفلو عوض کن

شما چرا نارحت بشین خونه شماس صاحاب اختیارین اون باید فهم شعور داشته باشه

چرا قفل درتون عوض نمیکنین‌عزیزم

سوال های مرتبط