این کسی به بچش داده؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بله خیلی خوبه

من لیکومولتی میدم

منم دادم ولی یکی دیگش هست بهتره

من لیکو مولتی میدم واسه اشتها خوبه

لیکو منطورم بود

منم لیک میدم عالیه

اره من دادم دوسه ماه خوب بود
چندشده؟ پارسال۴۰۰بود

من ندادم
ولی انقضاش یک هفته مونده عزیز
الان ۲۲ماه ژوئن هستیم

آره من دا دم عالیه

اره من دادم بد نبود

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ سالگی
مامان ابوالفضل رستا🧿 مامان ابوالفضل رستا🧿 ۳ سالگی
مامان محمدسپهر.🤰 مامان محمدسپهر.🤰 ۳ سالگی