اره دوبار دادم الانم استئوجویس میدم
میخواستم بدم با اولین قاشق فرار کرد دیگه نخورد طعمشو دوس نداره.
برای افزایش قد وتامین کلسیم و ویتامین دی هست.
من کیدیکرمیدم عالیه
من دادم ،زیر نظر دکتر بده
برای کلسیم ؟
حتما خوب تکونش بده و معده پر بهش بده
کلسیم هسش واسه قد
برای قد .....
استئوکر فک کنم من دادم
من این شربت رو بین شربتا پیدا کردم یادم نمیاد برا کدوم یکی از دخترام نوشته شک دارم برا کوچکتذم که الان ۲/۵ساله هست یا نه
من دادم
بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.