سلام خانوما کسی از این شربت به بچش داده.؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اره دوبار دادم الانم استئوجویس میدم

میخواستم بدم با اولین قاشق فرار کرد دیگه نخورد طعمشو دوس نداره.
برای افزایش قد وتامین کلسیم و ویتامین دی هست.

من کیدیکرمیدم عالیه

من دادم ،زیر نظر دکتر بده

برای کلسیم ؟
حتما خوب تکونش بده و معده پر بهش بده

کلسیم هسش واسه قد

برای قد .....

استئوکر فک کنم من دادم

من این شربت رو بین شربتا پیدا کردم یادم نمیاد برا کدوم یکی از دخترام نوشته شک دارم برا کوچکتذم که الان ۲/۵ساله هست یا نه

من دادم

بله

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل رستا🧿 مامان ابوالفضل رستا🧿 ۳ سالگی
مامان مهدی و نینی مامان مهدی و نینی ۳ سالگی
مامان محمدسپهر.🤰 مامان محمدسپهر.🤰 هفته هفتم بارداری
مامان سوین مامان سوین ۳ سالگی