۵ پاسخ

پستونک فوایدش بیشتر از مضراتشه

قدیما پستونک اورتودنسیم نبود از اون معمولیا بود،من تا اول ابتدایی پستونک داشتم فک و دندونامم ردیف و بدون مشکلن،پس این ژنتیکیه که فکت چه جوری باشه،،به پسرمم همون بیمارستان گذاشتم دهنش

تا ۱۸ ماهگی اشکال نداره، پستونک مخصول ارتودنسی بهش بده اونم فقط برای خواب، بعد از ۱سال ازش میگیری

منم شبا میدم گاهی اوقات
تا دندون در نیارن مشکلی پیش نمیاد ولی بهتره تا قبل ۶ ماهگی از پستونک بگیری
البته‌ اگه بی قراری نمیکنه اصلا بهش ندی که عالیه

نه عزیزم تا ۶ ماهگی خوبه بدی به بچه
بعدشم نهایت تا یک سال
اگه زیاد از حد بدی اشکال داره مثلا دو سال یا بیشترشه هنوز پستونک بخوره

سوال های مرتبط