۱۱ پاسخ

شل وا رفته پلاسیده تهی از بافت چربی 🤦🏻‍♀️

هنوز موندم چرا هرکی هرچی داره دوس نداره !؟🤣
مثلا ما میگیم سینه کوچیک بده اونایی که سینه دارن میگن از خداتم باشه
ما میگیم موی فر خوشگلمه میگن موهای لخت بهتره ک شما دارید و امثالهم
چرااا خببببببب

کتیرا و باشیرنم کن بهش شکروگلاب هم اضافه کن ۴۵روز روزی یه لیوان بخور سینه هات گوشت میگیره بزن گوگل توضیحات بیشترببینی

برا من که دیگه چیزی نمونده

کاش سینه های منم کوچیک شن ۸۰
سه متر جلوتر خودم راه میره

خوبه که سینه ی کوچیک، برا من 80 ولی شل و ول شده بعد از شیردهی،فقطم تقریبا 4_5ماهم شیر خودمو دادم

مگ بده کوچک شن

چرا ناراحتی من ارزومه ۶۰بشم ولی بعد حاملگی شیر دهی از ۷۰ شد ۸۵ و اصلا هم کوچیک تشد

وای نگو توروخدا یکی از دغدغه هام اینه سینم کوچیک شه غصه میخورم
خداکنه همین اندازه بمونه😂

درست میشه

من باید با ذره بین دو تا نوک ک مثله کشته شده پیدا کنم 😂

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان محنا ️و مهیار مامان محنا ️و مهیار ۱ سالگی
مامان محنا ️و مهیار مامان محنا ️و مهیار ۱ سالگی