۶ پاسخ

از بیسکوییت و کیکای مغازه ای که بهتره ولی بازم اگه نخوره یاخودت درست کنی خیلی خوبه

گلم اتلیه انلاین دارم ادیت و فتوشاپ عکس اگر مایل بودی ی سر ب پیجم بزن

نه عزیزم چون اونا بجای شکر اسپارتام یا استویا داره اینا برا بدن اصن خوب نیست
مگه اینک بجای شکر از شیره داخلش استفاده کرده باشن

نه اصلا
چون اونام معمولا استویا داره
که ضررهای خودشو داره

نه اصلا ندیا شیرین کننده اونا برای بزرگش سال ام باید با احتیات مصرف بشه حالا چه اصراریه قند بدی بهش اصلا ؟

بدون شکر**

سوال های مرتبط