خانوما من شکمم خیلی اومده پایبن تو هفته من طبیعیه؟

۴ پاسخ

دقیقا منم همین حسو دارم واینکه شکمم نسبت به قبل خیلی نرم شده قبلا خیلی سفت بود

برا منم پایینه😔. البته بچه دوممه. فک کنم تو دومی طبیعیه. ولی اگر خیلی نگرانین کمر بند ببندین

بله
پايين ترم مياد

منم شکمم افتاده پایین زیر شکمم حس سنگینی دارم

سوال های مرتبط

مامان نینی🥹🎀 مامان نینی🥹🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری