۴ پاسخ

برا منم بود..سره همین عفونت اصلا بی حس نشده بود خیلی سخت بود..بعدش قرص هم نخوردم اون چرکه خودش خوب شد

دکتر گفت عفونت داره دندونت؟
دندون به این زودی عفونت نمیکنه
درد بعد دندون کشیدن طبیعیه
اون سفیده بافته تشکیل شده
چیزی غرغره نکنی و با نی هم چیزی نخوری که درنیاد اون سفیده،چون بعدش جاش سوراخ میشه و دردش شدید تره
برای دردش مسکن بخور ،آب نمک رقیق هم توی دهنت بچرخون

خیلی درد داشت؟

آره عفونته

سوال های مرتبط