۱۵ پاسخ

منیکه اصلا به چیناش دقت نکردم😐🙄

من بردم سو لگن مشکلی نبود

وای مگه مشششششکلی هس اینطور باشششه

دغدغه ی جدید 😂

چه جالب
تا حالا به این چیزا دقت نکرده بودم

ببر عکس از لگن و پاهاش بگیر خیالت راحت بشه
من برای پسرم دکتر نوشت بردم انداختم(۴ماهش بود)

مگه چینش مهمه😂😂

برا پسرمنم یه رونش یکی داره اون یکی نداره
مگه مشکله

پسرم اینجوری بود دکتر سونو لگن نوشت براش

دختر کن از موقع تولد گفتن با سونو زاویه لگنی. اما گفتن اصلا قنداق نکنین دوتا پوشک ببند ب مرور خوب شه. الانم چندبار بردم سونو و عکس خدارو شکر خوبه. یذره مونده کامل کامل

برای پسر منم یدونه رونش چین داره اما یکیش نداره 😐

اینچیزا هم مگه مشکل

فک کنم باید ببری دکتر

منم یه پاش چین داره یه پاش نداره
یعنی مشکله؟😕

بردی برا سنو لگن؟
من دخترمو بردم گفت قنداقش کن
باز بعد دوهفته بردم گفت سنوش خوب شده دیگه

سوال های مرتبط