۴ پاسخ

من دلیجان ایزوفیکس دار گرفتم و موقع نصب فهمیدم ماشینمون ایزوفیکس نداره و کلا دیگه وصلش نکردم و اوردم گذاشتم گوشه ی اتاقش و بلا استفاده مونده😔

کیدیلو

من دلیجان دارم

من تازه الیت نیو خریدم

سوال های مرتبط