۹ پاسخ

منم تو هفته شما بودم دایی ام رو که حکم پدر داشت برام رو از دست دادم خیلی روحیم خراب شد با روانشناس که صحبت کردم بهم حرف قشنگی زد گفت اطرافت یک زندگی از بین رفته ولی تو وجودت یک زندگی داره جون میگیره بخاطر بچه‌ محکم باش

خدا رحمتش کنه ارامش داشته باش

تسلیت عزیزم خدارحمتش کنه
مواظب خودت باش اگه میتونی زیاد نرو مراسم و سرخاک ها
انشالله بعد زایمانت میتونی عزاداری کنی ..

سعی کن اروم باشی
خدارحمتشون کنه عزیزم

ولی بفکر بچه باش سعی کن امروزوکلن استراحت کنی اگ امکانش هست نرو بمون خونه یکم خودتو از اون استرس دور کن

خدارحمت کنه
حالا گریه اوکیه ولی جیغ و زدن خودت لازم نبود بچه میترسه گناه داره

ان شاالله چیزی نمیشه
منم سه ماه پیش شوهرخواهرم شهید شد خیلی حالم بد شد هنوزم گریه میکنم، دیگه سپردم به خدا، آدم دست خودش نیست
اگر حس میکنی حرکتش کم شده برو بیمارستان نوار قلب بگیرن

خدا بیامرزه . نگران نباش چیزی نمیشه چند روز بعد درست میشه

تنش برا بچه خوب نیست
خدا مادر بزرگتو رحمت کنه

عزیزم شما باید بفکر بچه ت شکمت باشی
خدا رحمتش کنه ولی با تو سر زدن چیزی درست نمیشه
بچه ترسیده شوک وارد شده
سعی کن دیگه گریه نکنی

سوال های مرتبط