۱۰ پاسخ

عزیزم عرضیه حرکاتش رو کجاها حس میکنی؟؟؟

من از طبیعی مثل سگ میترسیدم

اسکات بزن لگنتو بچرخون

چهاردست و پا هم رفتی؟😂

تا ۳۷ وقت داریآ
اون روز یه مامانی نوشته بود بچم ۳۹ چرخید 😅

حالت سجده میگن خیلی خوبه روزی چند بار سجده برو ایشالا ک میچرخه

منم بچم عرضیه دوباره باید برم سونو اگ نچرخیده ک سزارین گف

چراغ قوه بزن زیر شکمت البته نه نور گوشی خود چراغ قوه میچرخه سرش میاره پایین ببینه چه خبره

انشاالله هر چی خیره همون بشه
عزیزم نی نی منم عرضیه شکم شما هم زیاد معلوم نیست؟

الانم عرضیه؟ ببین نگران نباش هرچی خدا بخاد ولی ممکنه توی ۳۷ هفته بچرخه اینجوری بدنت امادس

سوال های مرتبط