این کابینتو بچم پیدا کنه دهنم سرویسه😀😂

تصویر
۱۶ پاسخ

من باشم یه روزه همرو میخورم

وووی چقد زیاد..خوشبحالت.. ولی یه چیزی بگم ناراحت نشیا. به اندازه زیاد بودن اینا وقتی پیر میشی اعضای بدنت بیشتر آسیب میبینه. زیاد نخور این چیزا رو. الان بیماری زیاد شده مراقب باشید.

بزار کابینت های بالا ک دستش نرسه

واهایییب .سلام بر چاقی😋😋😋🥹

بده من برات نگهدارم عزیزم🤭🤭

یدونه ازاین کابینتا خونه همه هست😂

برا من باشه خودم تو ی ساعت همشو میخورم😂

😆😆😆😆منم ازین کابینتا دارم😂

باز تو کابینت من چیزی پیدا نمیکنی ماشالله پسرم مثل جاروبرقی میمونه

بذار کابینتای بالا

منم دوروزه تمومه

ما خودمون خالیش میکنیم ب بچه نمیرسه

این رد کن بیا این ور

از من پیدا کرد یه بار هرچی خوراکی بود اورده بود تو هال بعد می‌گفت باز بعد باز نمی‌کردم گریه و غاره 😁خداصبرت بده 🤒اگر بخوای برات تو خونم نگهشون میدارم

من اصلا اهل این چیزا نیستم، همسرم یه بار خرید اینقدر موند که انقضاش گذشت😂😂😂

همشو بخورررر😂

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۳ سالگی