پایان دو سالگی ان شاءالله
من یک ماهه از شیر مادر گرفتم. شیرم کم بود هی گاز میگرفت دیگه ندادم خودمو خلاص کردم. شیر خشک اگه میل داشته باشه یکی دو پیمونه قبل خواب میدم. اونم نهایتا تا دوسالگی ادامه میدم.
تازه از پوشک گرفتم با مشاور صحبت میکنم اگه اوکی داد یک ماه دیگه هم از شیر میگیرم
انشاالله اول ابان دیگه میگیرم تا ۲ سال صبر میکنم
منم انشالله دوماه دیگه بهش میدم و تمااام
اول برج ۶ انشالله
هم پسرم هم دخترمو یسالوشیش ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.