۶ پاسخ

برا من طبیعی نبود رفتم دکتر ،دکترم گفت باید سونو بدم و معلوم شد جفتم پایین و فعلا استراحتم

من همینجوری بودم جفت بچه پایین بود

البته که دردهای کمرم شروع شده
بخاطر اینکه رحم و لگن داره جا باز میکنه
انقدر درد وحشتناکی داره 🤦‍♀️
وقتی دراز میکشم.چه رو تخت چه رو زمین
احساس میکنم استخونام شکسته

البته که پرسیدم چون ۱هفته پیشم همینطوری شدم.میگن طبیعیه.اما تو روزهای متفاوت تکرار بشه.جای سواله برام

کمرم درد می‌کنه سمت لگنم طبیعیه خدا شاهده اگه فردا شاخ هم در بیارم تعجب نمیکنم بارداری همه چی نرماله

یا خدا من فک میکردم دیگه اونموقع تموم شده🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۸ ماهگی