۲ پاسخ

درد پریودی اصلا خوب نیست، حتما پیگیری کنید

من کمر درد داشتم پادردم داشتم ۱۶ هفته بودم بعد رفته رفته بهترشد باز الانم هرازگاهی کمرم دردمبکنه رعابت نکردی

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان فرفری💕 مامان فرفری💕 ۶ ماهگی
مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان داوین🩵👶 مامان داوین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مَهیار 👶🏼 مامان مَهیار 👶🏼 هفته سی‌ام بارداری