یکمی دل درد و کمر درد پریودی برای هفته ی من طبیعیه ؟

۵ پاسخ

آره طبیعیه

آره منم چند روزه دارم چک کن یبوست نداشته باشی من انجیر خشک داخل آب خیسوندم از شب قبل امروز ناشتا دوتا دونه خوردم.
روزی دوتا بخور تا دل دردهات کمتر بشن.
نفخ هم هست

اره طبیعیه اما اگه دیدی ادامه دار شد و شدید تر حتما برو دکتر

بله منم گاهی میشم ولی اگه شدیده و با استراحت بهتر نمیشه دکتر برین

احساس پریود شدن دارم

سوال های مرتبط

مامان فرفری💕 مامان فرفری💕 ۶ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی ما مامان نی نی ما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد