۵ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه منم هفته ۱۸ هستم و از اول همین درد رو دارم 😁
سر بارداری پسر اولمم همینجور بودم تا آخر 🤚

اره منم دارم🥺 نگم از پای چپم که شب تا صب ضعف می‌ره ، هی پا میشم ماساژش میدم و میخوابم

منم دارم

منم بعضی وقت ها پیش میاد ک اینجوری بشم

آره گلم رحم داره بزرگ تر میشه بخاطر همین استراحت کن بیشتر تا خیلی فشار نیاد بهت

سوال های مرتبط

مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌وچهارم بارداری