۵ پاسخ

من درد خیلی زیادی داشتم رفتم دکتر سنو اورژانسی شدم هم طول سرویکسم کم شده بود هم عفونت داشتم و هم سنگ مثانه

اگه ادامه داشت با لک یا خون خدایی نکرده برو دکتر‌...وگرنه طبیعی

منم دارم گاهی اوقات
خیلی رو مخه🤧

عزیزم من بعضی مواقع دارم

من دوشبه کمر درد پریودی دارم...داخل شکمم که انگار زخمه

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی