۵ پاسخ

اره بابا نگران نباش

من بعضی موقع دارم
البته حس میکنم وقتی خوراکی هایی که طبع گرم دارنو میخورم اینجوری میشم

طبیعی به خاطر باز شدن رحمه

من الان ۲۳هفته پر میکنم از اول بارداری هرماه تایم پریودیم دوروز تقریبا هم خفیف درد پریودی داشتم هم دقیقا خلق و خوی پریودیمو میگیرم کم تحمل و دوست دارم تنها باشم دراز بکشم

من داشتم
ولی مشکلی نیست طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی