من از روز اول همچی میخوردم
بخور یک دفعه اشکال نداره، عرق نعنا حتما بخور ک بچه اذیت نشه
دیگ نزدیکه ۳ماهشه بخور..نذری هم هست
زیاد نخور و روش چای نبات بخور
من همه جی میخودم
من تا ۳ ماهگیش تموم شد حبوبات و آش نخوردم چون خیلی دلدرد میشد
نخور عزیزم گناه داره بچه خیلی نفخ داره اش حتی اگر خیسم کنی حبوباتشو فقط نفخشو یذره کمتر میکنه
آره بیشتر وقتا شوهرم صبونه آش میاره
دخترت دلدرت نمیشه ؟
من هنوز حبوبات نمی خورم
اره بابا همچی میخورم من😂😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.