دقیقا منم
من ار وقت ببینم نیازه میخرم بیشتر لباس خونگیا دخترم ومادرشوهرم میدوزه براش من فقط بیرونی میخرم
پولداریه خواهر گلم.. چرا من از وقتی پسرم به دنیا اومده فقط دو دست واسه بیمارستان گرفتم همین. بعدشم همسایه ها و بقیه لباس میدن .. 😔
طبیعیه.من هرچی پول از شوهرم میگیرم یراست میرم لباس میگیرم براش.بازم فک میکنم نداره کم داره
از پول داری خواهر😂😂😂
ب نام خدا هر پنج شیش ماه یه بار 🤦🤦
🤦🏻♀️هر ماه لباس اسباب بازی😁ابجیم میگه خدا بهتون رحم کرده دختر نداده شما برا پسر این همه میخرید برا دختر چیکار میکردین
هروقت میرم بیرون چشم دونبال لباس اسباب بازی هست
بله من هر دو هفته میخرم🧑🦯🧑🦯🧑🦯🧑🦯🧑🦯
وایییی نگو هر چا میرم اول باید برای خانوم خرید کنم
پولای بابایی روتموم کردیم ما دیک😂
هر ماه؟من هر هفته میخرم بازم کم میارم😂
خب دخمله ناز داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.