۴ پاسخ

اینم یکیش

تصویر

این مدلا من دارم ۵ ۶ دست ازش دارم خیلی نرم و خوبه خنک هم هست فقط یه بدی ک داره دقیقا یکی دوبار ک میشوری رنگ و روش میره

هردو بخر تابستون گرمه زود زود عوض میشه الان نخری یه ماه بعد گرونتر میخری
نخی نگار خوبه

صورتی

سوال های مرتبط