۸ پاسخ

ظرفات قشنگه ولی گل صورتی ها باعث شده اصلا ظرفا دیده نشن
از چیزای ظریف تر و رنگهای سفید یا نود استفاده کن واسه تزئیناتت
مثلاً شمع های کوچولو قشنگتر می‌کنه به نظرم

قشنگه ولی گلهارو بردار

خیلی شلوغ کردی

وای من نمی‌دونم کجا بچینم اهورا نمیزاره اصلت

اون گل صورتیا اضافیه

خوشگله بنظرم زیر ظرفات یه استکان بزار که اونا بالاتر برن

اون گل ها بد دیده میشه

عالیییی مبارکه

سوال های مرتبط

مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 ۱ سالگی